Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

Wrap Up Wakacyjny 2015 rok

     Witajcie!
     Tak dawno nie pisałam postów, że prawie zapomniałam jak to się robi! Wakacje były wyjątkowo słabe... Kac książkowy dopadł mnie kompletnie co było jeszcze bardziej paskudne bo całymi dniami siedziałam i gapiłam się na książki, których nie byłam w stanie przeczytać. Ale podsumujmy...

Zmierzch- Stephanie Meyer
     Przeczytałam, ponieważ planowałam Wakacje z Wampirami. Cóż... Nic z tego nie wyszło, ale może w przyszłym roku... Miejmy nadzieję! :D Sądzę, że nie ma potrzeby tłumaczyć fabuły. Ale mogę Wam powiedzieć tylko jedno. Nie należę do ludzi, którzy szykanują Zmierzch.





W ślepej uliczce- Hilary Norman
     Uwielbiam książki Hilary Norman. To dla mnie najwspanialsze lekarstwo na kaca książkowego. Jej kryminały są... po prostu wspaniałe! (Recenzja pierwszej książki tej autorki, którą przeczytałam <pragnę tylko zaznaczyć, że to była jedna z pierwszych recenzji>)Ta akurat porusza tematy bardzo mi bliskie, czytając ją płakałam. To jedyna książka którą czytałam po nocy. Nie mogłam się oderwać. Kiedy czytałam, żałowałam, że nie mogę wymordować wszystkich facetów. Poruszyła mnie do głębi.
     Przemoc w rodzinie, alkohol, znęcanie się nad kobietami. Fantastycznie napisane i w życiu nie zgadłabym kto jest sprawcą wszystkich zbrodni! Na pewno sięgnę po nią jeszcze raz.




Chowańce. Gwiazdy Przeznaczenia- Adam Jay Epstein i Andrew Jacobson
     Kupiłam ją bo potrzebowałam czegoś lekkiego, a ta książka kierowana jest do dzieci. Muszę przyznać że nawet mi się spodobała. Może nie była niesamowicie dobra, ale  była niezła. Ciekawa historia, dobrze pomyślane, świetny pomysł. Obrazki! Tak, w tej książce są obrazki.
     Fabuła obiera się na tym, że Aldwyn, zwyczajny kot, zostaje przygarnięty przez młodego czarodzieja, który sądzi, że zwierzak ma magiczne moce. Nowy chowaniec musi ukrywać kłamstwo. Szybko jednak jego właściciel i jego dwójka przyjaciół, wpadają w tarapaty a zwierzaki muszą ich ocalić. Po jakimś czasie to, że wszystkiego nie wyjaśni robi się denerwujące. :/ Ma powstać film na podstawie tej książki. Kolejny tom chętnie kupię, a film na pewno obejrzę.
     Spodziewajcie się recenzji.




Sevile. Magia i miłość- Marta Dąbkowska
     Zgadza się, to książka Kobry (Marthy Oakiss) z bloga Secret Books. Napisała ją jak miała 15 lat. Nie spodziewałam się więc czegoś wspaniałego. Ale było naprawdę dobre. Chciałabym przeczytać kolejne części. Niestety ta historia po prostu się urywa, bo kolejne części nie powstały. Mam nadzieję, że to się zmieni.
     Sevile to rasa, coś jak anioły, ale wtrącają się w nasze życie. Selena zakochała się w zwykłym śmiertelniku, z wzajemnością. Niestety misja, którą jej powierzono, hm... kłóciła się z jej uczuciami. Recenzja wkrótce.




Trylogia czasu. Tom I Czerwień Rubinu- Kerstin Gier
     Czytałam wszystkie części parę lat temu i wtedy bardzo mi się podobała. Postanowiłam sprawdzić, czy nadal tak będzie. Jednak nie czytałam, ale słuchałam. Załatwiłam sobie audiobook. Niestety na razie nie mam zbytnio jak słuchać kolejnych części. Mam sporo zajęć. Dość późno wracam. Ale jakoś się to nadrobi.
     Główna bohaterka odkrywa w sobie niezwykły dar. Mimo, że przez całe życie była przekonywana że to jej kuzynka ma ten dar a ona jest niewiele warta. Wszystko się zmienia. Mimo, że dziewczyna jest w centrum wielkiego "projektu", czuje że nikt nie mówi jej prawdy. Na pewno pojawi się choćby notka o całej trylogii, ale to dopiero gdy skończę wszystkie części.



Nastoletnia Czarownica- Silver RavenWolf
     Wspaniale napisana. Coś w rodzaju podręcznika dla początkujących Wiccan. Dowiedziałam się masy rzeczy, których nie znalazłabym na internecie. Wspaniała.
     Jest tylko jedno ALE. Została napisana jeszcze parę lat przed 2000 rokiem, a wydana w 2012, jeśli dobrze pamiętam. I nie miałabym z tym problemu, gdyby nie to, że jest druga część. Której nie wydano w języku polskim. Nad tym ubolewam i ubolewać będę, dopóki nie naprawią tego błędu. Możliwe, że recenzja tej książki też się pojawi. Nie jest to książka na raz. Trzeba z niej korzystać na bieżąco.




      To był biedny miesiąc. Ale mam nadzieję, że kolejne będą lepsze. Mam nadzieję że u Was było lepiej!
     Pozdrawiam
   Domena

Komentarze

Popularne posty