Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Recenzja filmu| Potwory kontra Obcy

     Kolejny film wytwórni DreamWorks. Trwa 1 godzinę i 38 minut. Swoją premierę miał 18 marca 2009, w Polsce pojawił się 29 maja 2009 roku.

*     *     *

    Susan jest zwykłą, szczęśliwą dziewczyną. W dniu jej ślubu z przystojnym prezenterem dostaje w głowę... meteorytem. Naładowana potężną substancją zaczyna gwałtowne rosnąć.

     Zostaje zabrana do tajemniczego ośrodka, nazwana Gigantiką i przedstawiona nowym znajomym. Wkrótce w Stanach lądują kosmici i Susan wraz z przyjaciółmi - Dr Karaluchem, Brakującym Ogniwem, Insektozaurem i B.O.B.'em ruszają by uratować świat. W zamian zyskują wolność, ale szybko odkrywają, że nic nie będzie takie jak dawniej.

     Sprawy się komplikują, kiedy Susan zostaje porwana przez niebezpiecznego Gallaksara i przyjaciele ruszają jej na ratunek.

*     *     *

     Zdecydowanie w wielu momentach możemy się pośmiać. Susan jest niezwykle sympatyczna i od razu się do niej przywiązujemy. Smucimy się, kiedy odkrywa, że przez tyle lat oszukiwała samą siebie i wstrzymujemy oddech, kiedy walczy z Gallaksarem.

     Każdy bohater jest inny i twórcom udało się zachować tą inność aż do samego końca. Co mam na myśli? To, że bohaterowie nagle w środku filmu nie zaczynali zachowywać się jak ludzie i nie próbowali zlewać się z otoczeniem, tylko wciąż byli niezwykli i... dziwni, a przez to sympatyczni i zabawni dla odbiorcy.

     Oglądałam go dwa razy. Bardzo mi się podobał, choć nie należy do moich ulubionych. Trzeba przyznać, że swego czasu było o nim głośno... Film ma nawet trzy krótkometrażówki i serial! Ale o tym następnym razem...

*     *     *



Reżyseria:

Conrad Vernon
Rob Letterman

Scenariusz:

Maya Forbes
Wallace Wolodarsky
Rob Letterman
Jonathan Aibel
Glenn Berger

Głosu użyczyli:

Susan - Barbara Kałużna
Brakujące Ogniwo - Jarosław Boberek
Dr Karaluch - Wojciech Paszkowski
B.O.B. - Grzegorz Pawlak
Gallaksar - Mieczysław Morański

     Domena

Komentarze

Popularne posty