Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Recenzja filmu| Thriller Night & The Pig Who Cried Werewolf

     Te dwa filmy są krótkie i nie mają polskiego przekładu. Postanowiłam się nie rozdrabniać i zwyczajnie omówić je w jednym poście.

Thriller Night

    Film nie ma nawet okładki, wynalazłam w grafice coś do mogłam wykorzystać jako pseudo okładkę. Trwa zaledwie kilka minut, nie został przetłumaczony na język polski, więc najłatwiej znaleźć angielską wersję. Swoją premierę miał 13 września 2011 roku.
     Kiedy go obejrzałam sądziłam, że miał być nawiązaniem do Halloween, ale z drugiej strony od września do Halloween jeszcze kawałek jest...

     Oczywiście inspiracją do filmu była słynna piosenka Michaela Jacksona. Bohaterowie powstają z grobów lub zamieniają się w żywe trupy. Sterowani magicznym fletem, który pojawił się w czwartej części, tańczą na cmentarzu.

Reżyseria:

Sean Bishop
Gary Trousdale

Scenariusz:

Sean Bishop

*     *     *

The Pig Who Cried Werewolf

     Tym razem film ma okładkę. Nie doczekał się jednak przekładu na język polski. Premiera miała miejsce 4 października 2011 roku.

     Tematyka też może zostać trochę podciągnięta pod Halloween. Trzy świnki mieszkają obok złego wilka. Jedna z nich ma złamaną nogę i musi zostać w domu. Podgląda sąsiada bo jego zachowanie wydaje jej się podejrzane... Świnki szybko pakują się w niezłe kłopoty.

Reżyseria:

Gary Trousdale

Scenariusz:

Gary Trousdale
Sean Bishop

     Domena

Komentarze

Popularne posty