Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Recenzja filmu| Strażnicy Marzeń

    Strażnicy marzeń to amerykański film animowany z 2012 roku. Światowa premiera filmu miała miejsce 10 października 2012 roku podczas Festiwalu Filmowego Mill Valley w Kalifornii. W Polsce oficjalna premiera odbyła się 4 stycznia 2013 roku, choć film był już wyświetlony na ekranach polskich kin 6 grudnia 2012 roku z okazji mikołajek.

     Bohaterowie, którzy towarzyszą nam od dzieciństwa łączą siły by pokonać Czarnego Pana. Święty Mikołaj, Zając Wielkanocny, Zębowa Wróżka, Piaskowy Ludek i Jack Mróz stają przed trudnym zadaniem. Mrok chce by dzieci przestały w nich wierzyć. W tym celu kradnie Zębowej Wróżce zęby, przemienia sny w koszmary i niszczy wielkanocne jajka. Strażnicy muszą wszystko naprawiać, ale to nie jest tak łatwe jak by się mogło zdawać...

*     *     *

     Absolutnie wspaniały! Postacie są tak mocno zarysowane, kolorowe i zabawne, że od razu zaczynamy je lubić. Yeti są po prostu genialne! Film ma jakąś akcję, coś się dzieje, dużo się dzieje. Są momenty, w których naprawdę możemy się wzruszyć. Jak to w filmach animowanych bywa, wszystko kończy się happy endem!
     Zobaczyć go w sali kinowej, w wersji 3D, z profesjonalnym dźwiękiem... To musiałoby by niesamowite. Te wszystkie piaskowe sny wylatujące na nas, te wróżki, jajka, koszmary... Aż chciałabym spróbować.
     Obejrzę jeszcze nie raz, mam nadzieję, że już niedługo. Wspaniała animacja twórców m.im. Shreka i Madagaskaru.


*     *     *

Twórcy:

Reżyser:  Peter Ramsey
Scenariusz: David Lindsay-Abaire


Bohaterowie:

Jack Mróz: Chris Pine
Mikołaj (North): Alec Baldwin
Ząbek: Isla Fisher
Zając: Hugh Jackman
Mrok: Jude Law


     Domena

Komentarze

Popularne posty