Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Recenzja filmu| Ted

   

     Ostatni film jaki zrecenzowałam był najgorszym filmem jaki widziałam. Od tego czasu nie miałam nawet ochoty spoglądać na film z myślą, że później będę go recenzować. To też sprawiło, że panowała w tym dziale cisza. Dlatego też dziś przychodzę z filmem lekkim, zabawnym i prostym, żeby odczarować sobie pisanie.

*     *     *

          John, jeden z naszych głównych bohaterów, otrzymał w dzieciństwie pluszowego misia, którego nazwał, jakże oryginalnie, Ted. Dzięki wypowiedzeniu dziecięcego marzenia, ten słodki pluszowy miś naprawdę ożył.

     Od tego czasu John i Ted stali się nierozłączni. Dosłownie. Obaj dorastali, przechodzili razem przez wszystkie etapy i pakowali się razem w kłopoty. W końcu dwóch lubiących zabawy, niedojrzałych facetów potrafi nieźle nabroić!

     Problem w tym, że John ma już 35 lat. Chciałby się ustatkować i wieść szczęśliwe życie u boku kobiety, którą kocha. Ted wciąż sprowadza go na złą drogę i pakuje w kłopoty. John nie jest w stanie pogodzić tych dwóch rzeczy. Mężczyzna musi wreszcie podjąć decyzję czy chce dorosnąć, czy wciąż bawić się ze swoim misiem.

*     *     *

     Ten film z 2012 roku doczekał się przeróżnych recenzji. Wielokrotnie był też krytykowany, bo w końcu humor jest prosty a problemy w jakie mogą się wpakować dwaj lubiący imprezy kumple są dość oczywiste i przewidywalne. Ja jednak całkiem nieźle się bawiłam.

     Nie zawsze trzeba oglądać niesamowicie głębokie dramaty czy filmy psychologiczne. Filmy to przede wszystkim rozrywka, więc jeśli masz słaby dzień, chcesz się po prostu pośmiać i obejrzeć coś lekkiego to masz święte prawo sięgnąć po nieskomplikowaną komedię, w której pluszowy miś sprowadza sobie panny do towarzystwa.

     Film mimo wszystko dobrze się sprzedał, w końcu powstała druga część, której nie miałam niestety jeszcze okazji obejrzeć, ale chętnie po nią sięgnę. 

*     *    *



Reżyseria:

Seth MacFarlane

Scenariusz:

Seth MacFarlane
Alec Sulkin
Wellesley Wild

Wystąpili:

John Bennett - Mark Wahlberg
Lori Collins - Mila Kunis
Ted - Seth MacFarlane
Rex - Joel McHale
Donny - Giovanni Ribisi


   Domena

Komentarze

Popularne posty