Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Recenzja filmu| Dom

     Film swoją premierę miał 19 marsa 2015 roku. U nas pojawił się już 10 kwietnia 2015 roku.

*     *     *

     Och wyróżnia się... przede wszystkim zachowaniem. Popełnia wiele błędów. Niestety nie jest lubiany.
     Niezwykle sympatyczny kosmita chciałby wreszcie znaleźć wiernych przyjaciół. Wkrótce nadarzy mu się ku temu okazja...
     Jego społeczeństwo znane jest z tego, że mają niezwykły talent do uciekania. Wciąż są ścigani przez innych kosmitów, którzy chcą ich zniszczyć. Zmuszeni uciekać postanawiają przeprowadzić inwazję na Ziemię.
     Wszystkich ludzi przeniesiono do Australii i tam zapewniono im bezpieczny byt. Wszystkim, oprócz jednej ludzkiej dziewczynki- Tip.
     Dziewczynka i jej kot wyruszają na poszukiwania jej zaginionej mamy. Wraz z nimi wyrusza Och, który jest poszukiwany z powodu pewnej drobnej pomyłki, która może go słono kosztować.

     Wspaniała historia o przyjaźni, poświęceniach i poszukiwaniu ukochanej osoby. Wzruszająca i zabawna! Uwielbiam sposób w jaki Boovy przekształcają nasze słowa. Uśmiałam się i popłakałam ze wzruszenia. Właśnie za to lubię filmy animowane!

*     *     *


Reżyseria:

Tim Johnson

Scenariusz:

Matt Ember
Tom J. Astle

Głosu użyczyli:

Och - Przemysław Stippa
Tip - Monika Dryl
Kapitan Smek - Mariusz Czajka
Łucja Tucci - Anna Gajewska
Kaj - Krzysztof Pluskota

Domena

Komentarze

Popularne posty