Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

Wrap Up Czerwiec 2015 roku

     Witajcie.
     To był niezwykle kiepski miesiąc. Miałam "kaca książkowego" i licząc, że mi to pomoże, czytałam komiksy. Tak więc nie było aż tak tragicznie. Jednak to nie to samo co czytanie zwykłych książek...
     Czytałam Thorgala. Wszystkie tomy jakie udało mi się znaleźć.

  Oko odyna



Czerwona jak Raheborg




 Wyspa Lodowych Mórz



Trzej starcy z kraju Aran




Ponad Krainą Cieni



Upadek Brek Zarith




Gwiezdne Dziecko



Alione




Łucznicy



Kraina Qa




Władca gór



THORGAL- Grzegorz Rosiński & Jean Van Hamme

     Komiks ten opisuje dzieje Thorgala, dziecka gwiazd, który został przygarnięty przez wikingów. Jest niesamowitym łucznikiem, nie ma w sobie okrócieństwa wikingów, nie zna swojej przeszłości. Wszystkiego dowaiaduje się w trakcie różnych podróży.




Przyjaciółki na zawsze- Suzanne Degges- White & Christine Borzumato- Gainey

     
     Jest to coś w rodzaju poradnika. Podzielone na działy, które poruszają różne tematy. Przyjaźń jest rozkładana na części ente, dokładnie omawiana, w teorii i w praktyce, popierana przykładami, cytatmi z rozmów.
     Znadują się tu także ćwiczenia, które pomogą dokładnie określić jaką wartość ma dla nas dany przyjaciel oraz czy związek z nim ma sens, albo jest toksyczny.
     Napewno przeczytam jeszcze raz, za jakiś czas, rok czy dwa, by sprawdzić czy coś się zmieniło.




     Rozpoczynają się wakacje! A na moim blogu rozpoczynają się Wakacje z Wampirami. Spodziewajcie się recenzji Zmierzchu. 

     Miłych wakacji!
   Domena.

Komentarze

Popularne posty